Friday, February 15, 2008

我對佛說...

Jean forwarded the below email to me. It's one of the best chain mail I've ever received. So must share. I made a minor change though. I want EVERYONE I love - families and friends, not just friends - to be well, happy and safe.


我對佛說:讓我愛的每個人永遠健康快樂!

佛說:只能四天.
我說: 好,春天、夏天、秋天、冬天。

佛說:三天.
我說:好,昨天、今天、明天。

佛說:不行,兩天。
我說:好,白天、黑天。

佛說:不行,就一天。
我說:好。

佛問:哪一天?
我說:在每個人活著的每一天!

佛笑了……說:以後你所有愛的每個人將天天健康快樂.

No comments: